måndag 9 augusti 2010

skinnpajfeber




[bilder lånade från www. Belstaff.com]

Det pratas såndär krysst gåva....
Och det pratas om dessa Belstaff godingar.
Ni förstår säkert varför.
De är ju helt underbara!
Detta är mitt favorit märke numbro ett. Men väldigt svårt att få tag på i Stockholm. Märket är ett gammalt MC-märke som fortfarande tillverkar saker från 50-60 talet. Det andas tidlöst och så pass hållbart att man ska kunna åka MC i dem. Jag har två par stövlar & en väska som jag har använt i ca 6år utan att du kan se det. Japp..... smycken, släng er i väggen! Att tillägga är att den bästa gåvan av allt barnet. Och ingen skinnpaj eller värdsliga ting kan ersätta det. Its an material world, right? Kanske får man andra perspektiv när lilleman kommer. Det låter sunt tycker jag. Att liksom kliva av sina höga hästar och stiga ur sina Guccis! Sedan har jag rackans mycket skinnpajer att mumsa på redan. så det så. Tiilsdess tänker jag gotta mig i ELLE, modemässor och bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar