onsdag 18 augusti 2010

meslila & fesblå!?!


Hej mitt i veckan!
Någon ni bara m å s t e spana in är Lo Bjurulf en alldeles fantastisk stylist med helt makalösa bilder. Det är hon som har gjort Ikeas bästa bilder någonsin. Och då tar jag inte en i! Galet, vilken kvinna och vilket fantastiskt jobb hon måste ha! Denna bilden är för Elle interiör. En fint exempel på höstens trä och färg val. Det känns nästan lika förbjudet att mixa meslila med fesblå som det gjorde på sent 90-tal att mixa rött och rosa. Men Åhh vad bra det går! Heja heja!


Under samma agentur som Lo jobbar för hittar ni Stella Nicolaisen som har stylat dessa fantastiska bilder från H&M home. Jag som brukar titta in på hemtex när man vill piffa till det lite för mindre summor. Men h&m home finns ju! Så bra!

Jag som precis klivit upp.... Man ångrar det lite när man ser denna säng! Meslila & fesblå igen, ni ser underbart är härligt! Ha en fin dag! Själv ska jag göra denna dagen fesligt värre. Passar fint si sådär mitt i veckan! ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar