lördag 7 augusti 2010

hög tid att vara barnslig


Men också tid för att ha det mysigt. Denna augusti fredagen mös vi i humleparken med hämtmat. Nu tänker jag maxa sommarens sista vackra dagar. Efter mys i parken skulle det biografas. Trevligt värre. Och hur tur har inte jag som får hänga med den här coola killen för resten av mitt liv? Uteserveringen ni ser bakom är berömda Spymlan. Spybar i Humleparken. Så skönt att vi har fokus på annat håll just nu. Det finns inget behov att vara där det händer.


Också tid för att vara huslig. Smakar extra finfint med Johans nya födelsedagstallrikar från Vileroy & Bosch. På dessa tallrikar åt vi våran förlovningsmiddag på restaurang Le Rouge. Så det känns lite särskilt att ha börjat samla på dessa till hemmet.



Sa jag tid för att vara barnslig? Går allt som det ska beräknas lilleman till världen om tio veckor... Så idag har vi shoppat lite till honom. Det är ju bara farligt kul!



Som sagt tid för att vara barnslig... Istället för att köpa en söt liten nalle till lilleman går Johan loss på en fruktkorg, en brunch och en grönsakslåda. Är det inte härligt att barnasinnet ligger så härligt nära till hands?! Tanken är väl i och för sig att de ska ges bort, men jag är osäker på om Johan vill släppa dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar