tisdag 24 augusti 2010

lite bohochict om höstarna




Dessa bilder beskriver min höst som bäst. Lite bohochict, blek hy, päls, läder eller också lite rockigt strikt. Att det sedan är med en gitarr eller två samt ett plingplong (piano) får mig bara att gilla det mer! Typiskt mig, men just när det ena bröllopet var avklarat och jag just skulle börja repa för det andra går en sträng (något som jag ALDRIG har brytt mig om att lära mig) och jag har inga hemma. Rusar till musikaffären, får fin hjälp snabbt, en kvart senare går min gitarr nagel av till roten typ!!! Och det låter vidrigt utan den.... Så imorgon tänkte jag göra panikmanikyr på min tumnagel. Jag vet inte hur det är med er, men jag andas ut på hösten, lever ut och tar nya tag. Kan man förresten göra manikyr bara på en nagel?! tihi?

Även om det ibland blir smått panik när strängarna går eller nageln brister. Men som sagt jag tar nya tag! Höstvindarna börjar ta fart och löven bli mörka.... mysigt är vad det är! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar