tisdag 6 juli 2010

vimsiga tösar i Vimmerbyvärlden

Detta måste vara min första uppdatering av dagens innehåll. Inte illa! Jag har semester och har lämnat storstaden för snåriga småland. Dagen har spenderats med familj på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Något jag verkligen rekomenderar!

Rätt som det var kom det massor av barn springandes som tokar...

...tillsammans skulle de kittla ihjäl nån mattant...!? Självklart var ju detta Karlsson på takets påfund. Jätte rolig prick det där.


Bella Bus och jag i smålandet.

Bästa föreställningen för dagen:
Rasmus på luffen.
Riktigt tok proffsigt!

Ni kommer väl ihåg luckan i Lotta på bråkmakargatans staket?
Självklart finns den här!


Hela byn är så rackans mysigt uppbyggd.
Bella och Jag i lilla trästaden.

Sötungen och jag tittar på Pippi för andra gången....

Och här bor Madicken.


Pippi i Villavillekulla

Massor av kramar från oss!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar