tisdag 6 juli 2010

Då renoverar väl jag småhuset i år då....

Jag hann inte mer än att anlända till smålandet då jag gick in i småhuset och satt i halsen! Där hade en viss fröken målat med lera på väggarna.... Efter att ha läst senaste, kan det ha varit Mama eller Sköna Hem med lekstuge reportage såg jag plötsligt möjligheterna i det lilla kråkslottet!

Taket har även fått sig en omgång mögel. Titta noga för nästa gång vi ses kommer ni vilja flytta in här. Efter tokskrubbning av golv, tak och väggar tog jag med lillfröken på en loppis & väggfärg shopping. HurKulSomHelst!

Och som vi handlade! Här i Smålandet är det ju gräsligt billigt att handla loppisprylar. Jag fick två fulla kassar med smått & gott för hundrafemtio riksdaler. Någon som sätter en femma på att jag är klar imon? Fortsättning följer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar