lördag 24 juli 2010

jag tänker inspirera mera

Hej vänner!
Hemma & hel efter semester lata dagar...
Stockholm är grått som min lya och ensamheten heter duga.
Tacka vet ja Carrie, Miranda, Charlotte & Samantha. De liksom får mig på glatt humör! För att inte tala om inredningsbilderna jag hittade från senaste filmen! Var god njut!


Nja, detta rummet är faktiskt finare i filmen. Men jag är ändå svag för de grå väggarna, fåtöljerna (suprise, suprise!) tillsammans med blå soffa och gul tavla! Eller? Nja, jag vet inte riktigt... Men det verkar vara schysst panel bakom soffan? Vi går på nästa....


Var bara tvungen att ta med denna bilden.
För vem blir inte glad av söta små förkläden och cupcakes?
Jag bara undrar?


Välkommen hem till mig! =)
Gillar mönsterblandningen och de bruna tonerna.
Kul med mörka gardiner och fönster oxå.



När jag ser det här funderar jag på om man kan hoppa sovrummet? Helt? Vi kan väl lägga en lite mjukare matta på golvet och typ sussa där? Hmm... =)


Ett utsökt välgenomtänkt ihop plock!
Man blir glad av färg!


Jo, men det här skulle jag nog kunna vänja mig vid.
Skulle vilja ha den här blåa färgen i det nya sovrummet.
(för jag antar att du vill ha ett sovrum hellre än en tokstor men alldeles underbar walkincloset älskling?) Vad säger du?

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar