söndag 4 juli 2010

ett inte så pjåkigt bröllop...

(foto: Purple Area)

(foto: Purple Area)
Jag ljuger då promt inte om jag berättar att jag varit på världens finaste bröllop i helgen. Med en bröllopsfest som var planerad in i minsta detalj. Och med världens trevligaste bröllopsfixare från Oscar och Matilde. Väl värt att kolla in. Lycklig över att ha den stora dagen kvar drömmer jag vidare... Tur är väl att mannen som jag älskar har friat och snart blir det min tur =)

(foto: idasjostedtcouture.blogspot.com)

Den romantiska bröllopstassen.... I senaste nr av DV hittade jag en artikel om överbegåvade designern Ida Sjöstedt. Nu finns dessa klänningar att beställa efter egna mått. Hur roligt är inte det?! Jag gängar mig gärna i någon av dessa godingar! Den här är ju så himla fint arbetad.

(foto: idasjostedtcouture.blogspot.com)
Eller kanske den modernare varianten?
Enkel med en underbar twist!
Vad som är kul med kortare klänningar är att man kan välja ett par coola skor.

(foto: idasjostedtcouture.blogspot.com)
Hur ska man kunna välja? Priset på dessa godingar ligger mellan 4000-8000:-
kika in på idasjostedtcouture.blogspot.com för fler godingar!


Men nu; tillbaka till en minst lika härlig verklighet! Detta är bröllopet från i helgen. Gästerna anlände i båt och kunde då se detta arrangemanget. Helt fantastiskt gjort. Inte nog med att tältet var superfint dekorerat så var även byggnaden bakom (kolsjulet på skeppsholmen) totalt omgjord inuti för just detta bröllopet! Jag vill typ tillbaks....


Inte så tokigt va?
Tack söta Pia & Pontus för en helt oförglömlig kväll.

vem vet?
nästa gång kanske det är jag?
tihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar