söndag 25 juli 2010

little miss fix it


Första visningen av lyan har gått av stapeln. Nu håller vi tummarna för dunder succé! Under tiden bjuder jag på lite styling. Jag gillar att ha en anledning att få fixa&dona hemma. Känns helt galet att det är till försäljning... Fick de runda kuddarna av mamma från Hemtex. tack snälla!




Ett dussin rosa pioner. Passar så fint in bland vårt grå. Trädgårdsredskapen la jag bara där för att få visa dig. Jag menar, hur söta? Kunde bara inte motstå.... får se hur stor användning jag får av dem på balkongen. Men en dag. Kanske ett hus?! Och då står jag rustad! Spana in Tom Joule för mer gobitar. Har allt från söta kläder till picknick korgar! På bordet även doftljus från Voluspa. Bättre doftljus går faktiskt inte att hitta. Dryga som tusan också och gott luktar det!


I went all in on Hemtex summer sale! Dukar, kuddar, mattor -you name it! Färg sätter glädje på tillvaron som i detta fall blev på balkongen. Hade balkongen varit mer skyddad från regn hade jag lagt mattor i olika färger och former över hela balkonggolvet.


Och ett dussin balkongblommor från ett högljutt Hötorg.
"Jordgubbar halva pris"
eller:
"Kantareller extrapris för dig, flicka!"

Självklart.
Kunde jag inte motstå erbjudandet på jordgubbar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar