tisdag 31 maj 2011

blue & green = perfect harmony

Mammaledig i all ära men hu så skoj att just jag fick äran att både skylta och hänga om när jag jobbade extra i veckan. Mitt motto när jag skyltar; visa mycket kläder och nåla nåla nåla!!! Här låter jag blått och grönt få vara den perfekt harmonin. Väldigt fin kombo tycker jag. Det gröna skärpet är egentligen flera armband jag satte ihop och voila; ett skärp!




Rosa vitt nougat. Som en sommardröm.

Lite svårt att se pga ljuset, men rosa vitt och nougat fick vara ögongodiset i det andra fönstret.

Högt upp i det grå? Eller varuexponering på hög nivå? - välj själv. Vem har sagt att man behöver dockor för att visa kläder? Lite kul att få vara kung för en dag. Liksom bestämma hur saker och ting ska vara för att jag tycker det. (ungefär som min 7 månaders son tänker). Så befriande ändå! Iväg med er till twist & tango för att lookalike!

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar