söndag 1 maj 2011

b a r n r u m









".......på stolen en hög med små vikta barnkläder & pluttens små Hilfiger dojjor.... (Vad sött det är med små små barnkläder, vikta i en hög.) Under stolen ligger det små koffertar och lådor. Men vad katten är det grå?"





Tre man i soffan! ...och så äntligen kommer lite bilder från vårt hem. Eller Hugos hem, Hugos rum! Idag har vi köpt en ny säng till honom och en liten blå stol på myrornas. Det blev väldigt blått men kombinationen med vitt balanserar det lite mer. Vimplar & Lapptäcke har jag sytt. Tänk, jag kunde! Och den fina kombinationen sänglakan är gåvor, men jag tror de går att finna på Hemtex. Idag har jag även försökt att fota resten av lyan, men jag får katten inte till det. Ni får ha lite tålamod helt enkelt hos mej. Hoppas eran Valborgs helg har varit förnöjsam. Sov gott finingar!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar