tisdag 31 maj 2011

blått är flott i vårt lilla bo




Så vad har hänt i mitt bo må ni tro? Jo, det ska jag berätta. De nya blåa lexington kuddarna vi bl.a. fick i bröllopsgåva har fått flytta in i Hugos rum och de gör sig jätte bra där.

Skepp å hoj! Sprang på denna söta kudden och lapptäcket på Barnkammaren som hade utförsäljning. För 400 pix hade jag fått massor av coola designade leksaker och textilier till lilleman. Lycka!

Eftersom man även kan använda kudden som tavla tänker jag att den någon dag ska få hänga ovanför Hugos säng.


Och grand finale.....


"bless this house with love and laughter", den ultimata bröllopspresenten för den som gillar stilen (vi älskar), både snygg som tusan och har ett underbart budskap! Och den BLÅa tavlan hamnade ju inte helt otippat i det BLÅa rummet.... suprise, suprise. Någon som tycker mitt hem börjar bli ganska förutsägbart? hihi.... Har ju självfallet massor av fler underbara bröllopsgåvor att visa men jag och kameran kommer inte riktigt överens i tex vardagsrummet.... Men vi jobbar på helt enkelt på relationen. natti natt!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar