fredag 7 januari 2011

Sy ett lapptäcke? - check!

Håhå jaja.... Efter att ha klippt och knåpat i flera dagar (jag har närmare bestämt klippt ut och sytt 80 rutor) så är mitt lapptäcke äntligen klart! Tygerna är någons mormors gamla dukar. Fyndat på myrornas. Eller okey, jeans och stjärntyget är nytt... Kuddarna är från Ikea, Hemtex och Dome. Nästa sy insats kommer bli just kuddar och vimplar. Jag kan ju sy! Här kan det bli åka av!
Min gamla apelsinlåda från Californien som Johan och jag har haft i skrubben i alla år fick bli ett bo år alla Hugos nallar. Äntligen kom även den till sin rätt!
Jo... nu börjar även gäst/barnrummet ta form! Mer bilder kommer. Kram vetja!

2 kommentarer:

  1. Å vad fint det blev!!! du är Så duktig :)
    Tycker att du kan försöka komma på något till mitt sovrum. Jag har ingen inspiration alls :(

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. vil oxå kunna göra så fint. Ska rusa till loppis för att försöka sy likadant. mycket snyggt

    SvaraRadera