måndag 31 januari 2011

kappsäcken av alla kappsäckar

Jag blev med kärlek när jag fick se denna gigantiska koffert. Anna och jag gjorde Vasa stan häromdan och sprang på denna på Old Thouch. Den har ju precis rätt färger och storlek för att vara soffbord hos oss!
Vi kan väl välja ett trevligare ord än att den ska bli lukfri.... Så jag säger att den ska genomgå en enklare renovering innan den är välkommen hem. Men som jag längtar!
Undra vart den har varit? Och när? Den är full av historia och jag älskar det! Och så pass stor att det får plats med blommor och tidningar på. Välkommen hem och gör vårat hem personligt! Om ni är ute efter gamla fynd tipsar jag om Upplandsgatan. Hela gatan är full av trevliga fynd! Så pass på! Tänk, modeveckan är i fullgång, men jag är inte alls lika intresserad som förr, jag vill bara inreda! Men för er skull ska jag försöka bjuda till lite på modefronten. Trevlig dag vänner! Hoppas solen ska skina på just dej idag.

1 kommentar: