måndag 31 januari 2011

hey modern days!

Sol och plusgrader får mig att vilja bjuda in färg i hemmet. Vår i hemmet! Sen att det fick mig på super städ humör är väl bara ett plus. Passade på att knäppa lite bilder. Ni har ju inte sett hur saker och ting har tagit form. Detta är en helt galen 50-tals duk jag har loppisshoppat.
Hittade så fina prydnadsbollar på Indiska som gjorde susen i vår gamla skål!
Ett underbart lapptäcke alá 70-tal. Något som gärna får synas i dessa färgglada dagar!
Välkommen in i köket! En enkel färghit så även här! Så trevligt med färg mot marmor.
.....jag vet, vi saknar fortfarande tavlor, men i övrigt börjar det bli väldigt hemma. Nästa gång vi ses hoppas jag på ett nytt soffbord. Jag har nämligen lagt händerna på en stor gammal koffert som jag hoppas kommer hem snarast! Och då ska den få bli soffbord!
Salt ´n peppar! En helt meningslös bild, men varför inte?
Mat ro. Nej, nu ska Hugo och jag gå och hämta paket på posten. Jag har shoppat så fina saker till hemmet! Återkommer!

1 kommentar:

  1. Å, vill så gärna komma o hälsa på. Så sugen på att se det live. Kram

    SvaraRadera