tisdag 21 december 2010

men jag kan bo här?

Hur modernt men personligt var inte det här? Jag fullkomligt älskar allt från golv till tak! Notera stripsen de låtit måla i golv och tak. Blandat gamla möbler med art deco. Oboy, mycket inspirerande! Är lite inne på konst i svarta ramar jag också.

Jag har en galen plan i vårat gäst/barnrum som innefattar mig framför min nya symaskin. (eh, jag har näst intill aldrig sytt tidigare...) Tänkte mig på ett lapptäcke/överkast i coola blåvit mönstrade tyger. Läs: inte för sött utan mer coolt. Mina högt svävande planer kan mycket trilla ner i kaos. I så fall är denna bild min reservlösning. Vita plädar, några få enkla kuddar och vita tavlor. Önska mig lycka till med symaskinen...

1 kommentar:

  1. Skynda på för snart vill jag komma å hälsa på ;)

    SvaraRadera