tisdag 28 december 2010

hej tomtegubbar...

Så äntligen kom dopparedan, tomten och familjen. Alla under ett och samma tak. Ett glas bubbel som satt lika fint som Kalle Anka var en toppenstart på julfirandet. Tack Lisa, Jonas och lille Svante för att ni öppnade ert hem för julfirande!

Jag hade en helt galen blus på mig. Som jag kallar söt men rå. Och ja.... ni förstår nog varför! Jag gillar lite galna kläder ibland, helt klart! Denna från Weekday. Hugo var så söt så i fin kofta med tillhörande sockor!

Fina ska paketen vara med en liten lapp med rim på. Eh, om man hinner!


Vad vore en jul utan choklad doppad marsipan? Jag är helt tokig i det! Oj, vad godis jag gjorde i år. Men det är avkopplande på något märkligt vis. De flesta tycker säkert att det är mest avkopplande att äta det. En sån tur att vi är lite olika.

MmmmmmMarsipan!

I år tog jag det hela en nivå extra och la allt godis i fina glasburkar med tyg och snöre kring. Fint att ge bort också. Så säg, fick ni något trevlig av tomten? Själv fick jag en resa till Rom i vår. Åh, vad jag längtar! Och tack snälla Tomten (läs; släkt och vänner) för fina klappar och julefrid. Så mina vänner, nu önskar jag er en god fortsättning såklart! Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar