måndag 20 september 2010

my supersweet twentyfive


I lördags trodde jag att Johan & Jag skulle ut och äta på tu man hand. Väl framme på restaurangen satt till min stora glädje & största förvåning världens finaste vänner. Vänner som hade åkt från när & fjärran. Jag hade hamnat på mitt alldeles egna suprise party!


Malin, Anna & Jag. Fina glajjor?
Fick dem i paket och jag älskar dem!


Per & Lisa


Me, Daniel & Anna

Mia, Oscar & Gustav.
Och till alla er som inte hamnade på bild, gjorde en rolig grimas eller råkade ur för dålig skärpa, "mat runt munnen kort" eller bara hamnade i dåliga dager.... Tack! Tack för fina gåvor, en oförglömlig kväll och massa med kul!

Och älskling! Tack för att du styrt upp detta och gjort min 25 års dag till en supersweet twentyfive! Tack!

4 kommentarer:

  1. Var så kul att se dig o gratta på din stora dag! Kramiz

    SvaraRadera
  2. det var så kul att du var där!
    =)

    SvaraRadera
  3. Nu har även jag hittat till din finfina blogg. Underbart att se dig idag vännen. Härligaste höstvädret och härligaste sällskapet! -Anna

    SvaraRadera
  4. mina fina Annor!
    Tack för att ni kom!

    SvaraRadera