söndag 26 september 2010

I min SommarAsk

Dagens blogginlägg får Jessica stå för som agerade flitig minnesskapare med sin fina kamera en sommardag i juli. I min SommarAsk 2010 hittar vi denna trevliga dag som tillbringades med Julia & Jessica i SommarStockholm. Här i kungsträdgården lyssnandes på en skön konsert.

För att fortsätta med en lång och skvallrig tjejfika...

......På mysigaste Café Albert på BirgerJarlsgatan. De har en härlig uteservering när värmen så vill som påminner om fiken på Place Des Vosges i Paris, där man kan sitta och titta på folk. Och om värmen inte bjuder till gör insidan det. Fikat är makalöst!


Självklart måste vi ALLA prova mina nya H&M glajjor. Och självklart måste det fotograferas!

Väl hemma hos mig och mina rosa pioner för lite mer fika, mys och prat! Tack fina Jessica för detta sommarminnet. Jag lägger det i asken och öppnar den när vintern står på fastun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar