torsdag 25 juni 2009

midsommartagningar!

Eftersom jag var sjukling hela midsommar blev helgen lugn....

En underbar (tror jag, kände ingen smak!) midsommar frukost.

nyvaken johan! söt!

ingen midsommar utan jordgubbstårta!
för att få den där höga tårtan skivar jag många gubbar, blandar med lite vaniljkräm, mera grädde och hallon/jordgubbssylt för att få den där rosa färgen på allt! Hade även lite banan i men det tycker jag man kan hoppa.

locket på! helt och fint tak och lov!

Blir sugen bara jag ser den!

En väldigt snorig jag i all enkelhet på språng...
eftersom vårat kök inte är klart så fick vi låna Johans systers lägenhet när det blev dags för midsommarförtäringen! Tacka vet jag färskpotatis!
ja, vad säger man... Vi avslutade kvällen såhär lugnt!
kram på er!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar