torsdag 24 mars 2011

Bubblel av lycka


Höjden av lycka! Min vigsel ring har äntligen kommit, det blev en egendesignad så det var extra roligt när den kom. Och den är SÅ fin! Det var verkligen ett steg i rätt riktning att få den vilket vi ville fira....
my man in crime... Älskar dig! Hugo är väldigt intresserad av ringen. Och Johan och jag suckar av lättnad att det är ringen som är mest intressant och inte champangen!
Och så lite sött. Colapaj från Tysta Marie i Östermalmshallen. Såå gott!
Bubblig av lycka traskade vi vidare. Mitt på blanka vardagen. Påminda om att vi ska njuta lite mer av det som ligger framför. Och inte bara låta bröllopet vara det ultimata lyckoruset.  På med fin skorna på lördag kväll hjärtat. För då har jag planer för oss! Men det kan jag inte berätta här, för det är en hemlis! Sov gott vänner!

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det är till att roa sig mitt i veckan och det gör ni helt rätt i! Tänk att det snart bara är en månad kvar!!! Var lite svårt att se hur ringen såg ut, men är säker på att den är super snygg. Hoppas ni får sova så gott i natt <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt ni har det! Kram från oss alla i Sävsjö

    SvaraRadera
  3. Men så fin!!!! En "riktig" ring. Kul. Nu har även jag börjat blogga lite... kram Tillan

    SvaraRadera