tisdag 23 november 2010

jag hjärtar stockholm....

Tjena vänner! Min Smålandsvistelse är mycket vit och lite snuvig. Trottoarerna är inte skottade och i bästa fall kommer man ut överhuvudtaget i denna snöyra! Tänd är brasan och ljusen och visst är det härligt. Men efter två veckor slår mitt hjärta för Stockholm av saknad. Bjussar på lite bilder från en alldeles underbar promenix i favoritstaden. Som jag längtar...
En mycket stolt barnvagnsförare på Strandvägen en fantastisk novemberdag.
Hittade en ullväst på Zara med pälskrage som jag både har inne och över vinterkappan.Väldigt användbart nu när kylan slår till. Får man inte plats med mer koftor under, ja då får man börja bygga lager på lager över! Till det nya favorit mössan från Woolrich. Ett märke som jag börjar gilla mer och mer. Skulle inte tacka nej till deras kofta med pälskrage....

Nästa onsdag står den nya lägenheten klar. Och jag kan knappt bärga mig! Då ska det även bli lite ordning på bloggandet. Och ni ska få se mina nya inredningsupptåg! lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar