onsdag 13 oktober 2010

måla loppan av loppisfyndet!

Just det! Jag har tagit fram penslarna färgen och talangen, ehrm, jag menar målarglädjen!

Tavlor är så rackans svårt att få till i rätt färger och med rätt känsla till hemmet. Men när man väl hittar rätt blir det ju så bra. Så jag slog slag i saken som jag tänkt på så länge. Jag stack till Myrornas och hittade en ful tavla med en fin ram som jag lät måla över. Ja, jag kan till konstnärens försvar medge att han är en bättre konstnär än fröken kladd-maja jag själv.

Kladdat och klart!
Tanken är att ramen ska bli med silver den med. Men just nu känner jag för att blanda guld och silver i ett stileben i hallen.

Det näst bästa är att du kan måla över den hundra gånger tills du är nöjd. Jag har målat med oljefärg och kan verkligen rekommendera det!

Det allra bästa är att du kan välja precis de färgerna du önskar i just ditt hem! Min första målning ändå.... Jag får vara nöjd tillsvidare! Men är inte ideén strålande bra?

På schemat idag:
Loppis och Ikea.
En budget dag alltså! Älskart!
Må gott fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar