tisdag 22 juni 2010

från koja till slott

Välkommen hem till mig! Har just fått bilderna från fotograferingen! Det känns jättekonstigt att flytta när man ser hur fint man faktiskt bor... Och jag stormtrivs! Men nästa kommer bli minst lika trevlig och stylish!


Mitt älskade skåp!
Kudden & blommorna vid fåtöljen är från DIS
[jag gillar]


Det första men ser. Vi är nu i hallen.
Vaserna på byrån är en gåva från Thailand


Kök: Ikea rakt igenom med lite smeg grejor.
Icke att förakta! =)


Fem plattor? Det borde bo en mästerkock här! Jag pallar då inte att ha igång allihop på en och samma gång... Phu, det är svettigt med bara tre.....


Eftersom liljorna inte hade slagit ut fick plastblommorna plockas fram.... men vem kunde ana? Ett inredningstips jag rekommenderar; ha lite snygga plastblommor i ett skåp som man enkelt kan plocka fram när de riktiga visnat eller när man får gäster och vill piffa lite extra!


Vi har valt att INTE (AldrigNågonsin) sätta upp tv först och sen möblera efter dumburken. Personligen tycker jag det blir mer "salongs aktigt" så och mer ett all(t i all)rum. =)


Litet, grått och behändigt!
Försäljningen går av stapeln i augusti!
Önska oss lycka till och hoppas att det faller fler i smaken!

[kram]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar