onsdag 27 januari 2010

I'm leaving on a jetplane!

Elefanterna var bland det häftigaste på resan! De är så stora djur men ändå så försiktiga och snälla!

Nai-Yang beach. Stranden var så fin! Lagom med turism och lokalbefolkning. Det kallar jag S-E-M-E-S-T-E-R!

En helt vanlig restaurang på stranden! Jag har just beställt min dagliga dos av vattenmelon!

Älsklingen!

James Bond Island! Det var ju här självaste Bond filmen utspelade sig på 70-talet. Vi fick åka motorbåt ut till denna pyttelilla ö för att se spektaklet!

Vi åker kanot igenom grottor. Tillsammans med säkert 60 turister till! Johan bjöd våran kanotdriver (han håller i kameran) på en öl och han blev helt ifrån sig! POWER! POWER! vrålade han! Kul att få göra någon glad!

Här tackar jag för åkturen och matar med bananer!

Lite läskigt, men det är här man förstår hur försiktiga detta djur är. Jag får Elefant massage; två stampar på baken och lite dregel i ansiktet. Mysigt... eller inte?

På väg ut till korallreven för att snorkla!
Gjorde även ett testdyk på sju meter men insåg nog att snorkling ändå är mer för mig!

12 timmars flyg och man kommer till detta. Jag är så tacksam för resan! För att jag kom hem brun och hel och för att magsjukan äntligen tog sitt pick och pack och stack!
Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar